Sinds november zit de afdeling West van de Nederlandse Tafeltennisbond (NTTB) zonder afdelingsbestuur, ook zijn er diverse andere afdelingsfuncties vacant en zijn er meerdere (tijdelijke) projecten/evenementen waarbij de afdeling extra hulp goed zou kunnen gebruiken. Word jij een van de nieuwe afdelingsvrijwilligers?

Vacante vrijwilligersfuncties

Op projectbasis of ondersteuning bij evenementen

De afdeling organiseert/coördineert diverse projecten & evenementen ten behoeve van de verenigingen en haar leden. Er zijn ideeën genoeg maar afdeling West komt echt handen tekort. Hieronder een greep uit de projecten/evenementen waarbij de afdeling je hulp goed kan gebruiken.

NTTB West zoekt onder andere ondersteuning bij:

• Verenigingsondersteuning;
  • Opleidingen en bijscholingen;
  • Talentherkenning- en ontwikkeling;
  • Paratafeltennis;
  • Project Trainersbegeleiding;
  • Project Starterstoernooien;
  • Project Meisjestoernooien & Organiseren;
  • Coördineren van subsidies.

Staat er iets tussen wat je aanspreekt om bij te ondersteunen dan hoort de afdeling West dat graag. Uiteraard worden ideeën voor nieuwe initiatieven ook enorm gewaardeerd. Neem voor vragen en meer informatie contact op met Sven Groot (Afdelingsondersteuner afdeling West). Kijk ook op de website van NTTB West voor meer informatie en contactgegevens.