Bij tafeltennisvereniging Smash is recreantentafeltennis op elk niveau mogelijk. Iedereen die zin heeft om gezellig te komen tafeltennissen is van harte welkom.

Eenieder is, ongeacht leeftijd, geslacht en/of niveau, elke dinsdagavond vanaf 20.00 uur (tot ongeveer 22.00 uur) welkom om in een gemoedelijke sfeer te komen tafeltennissen, onder leiding van een gediplomeerd trainer. Ook is het mogelijk om op donderdagochtend vanaf 9.00 uur tot 11.30 uur gezellig, onder het genot van een bak koffie, een balletje te slaan.

Elk niveau

Deelnemers maken kennis met de basisbeginselen (forehand, backhand, het voetenwerk, topspin, backspin, zijspin, de kunst van het serveren, enzovoort) en zullen gaandeweg en eigen speelstijl ontwikkelen: aanvallend, verdedigend of allround. En mocht dit alles voor u al gesneden koek zijn, dan is dat zeker geen reden om niet langs te komen. Bij Smash is recreantentafeltennis op elk niveau mogelijk.

Vier keer gratis

Voor het geld hoeft u het niet te laten. Tafeltennis is een relatief voordelige sport. Bovendien is het recreantentafeltennis voor nieuwe deelnemers de eerste vier keer gratis. Als de kennismaking na die vier keer goed bevalt bestaat de mogelijkheid om lid te worden.

Vier keer gratis… … en dan!

Smash heeft een speciaal lidmaatschap voor de (dinsdagavond)recreanten. Met dit lidmaatschap kun je meedoen aan alle Smash-activiteiten, uitgezonderd het spelen van competitiewedstrijden.