Direct lid worden is niet nodig. De eerste keren kan er gratis meegespeeld worden.

Interesse? Kom eens kijken

Volwassenen kunnen op de dinsdagavond (vanaf 20.00) een balletje komen slaan onder leiding van een trainer. Ook is het mogelijk om op donderdag vanaf 9.00 uur tot 11.30 uur gezellig, onder het genot van een bak koffie, een balletje te slaan.
Jeugd (kinderen) kunnen meespelen tijdens een training. Bijvoorbeeld op de dinsdag vanaf 18.30 uur of zaterdag vanaf 10.30 uur.

Natuurlijk kan je ook een keer op een andere avond of op zaterdag komen kijken. Zie openingstijden.

Nog geen batje? Ook geen probleem, bij Smash kan een batje geleend worden.

Vragen of opmerkingen

• Contactpersoon voor senioren: Kees Kouwenhoven (0174 242 579)
  • Contactpersoon voor jeugd: Edwin Bol (070 396 91 38)

Inschrijfformulier

Lid van Smash worden kan door het inschrijfformulier in te vullen. Vraag in de zaal, bijvoorbeeld aan de trainer om dit formulier. Het ingevulde inschrijfformulier kunt u inleveren bij onze secretaris. Afgeven in de zaal, aan bijvoorbeeld één van de trainers, is ook mogelijk.

Contributie

Het verenigingsjaar van tafeltennisvereniging Smash uit Monster loopt van 1 augustus tot 31 juli. De contributie wordt jaarlijks door de Algemene Ledenvergadering vastgesteld.