Tafeltennis is snel, slim en sportief. Een sport voor jong en oud, man of vrouw. Een uitdaging omdat het verschillende vaardigheden vereist zoals: techniek, conditie en tactiek.

Vrijspelen en competitie

Volwassenen, senioren zoals ze in de tafeltenniswereld genoemd worden, kunnen op verschillende avonden vrijspelen. Op maandag en vrijdag wordt er competitie gespeeld. In de reguliere competitie bestaat een team uit 3 spelers. Er worden 10 wedstrijden gespeeld per competitieavond. Elke speler speelt 3 wedstrijden en 2 spelers spelen ook nog een dubbel.
Daarnaast is er ook een mogelijkheid mee te doen aan de duo competitie: dan bestaat een team uit twee spelers.

Er is een voor- en een najaarscompetitie: in beide competities worden 10 wedstrijden gespeeld, 5 thuis- en 5 uitwedstrijden. Thuiswedstrijden worden op een vaste avond gespeeld (maandag, woensdag of vrijdag), uitwedstrijden kunnen op wisselende avonden gespeeld worden.

Recreatief

Het is natuurlijk ook mogelijk om alleen recreatief bij Smash te tafeltennissen. Kom dan eens langs op de dinsdagavond.

Interesse? Kom eens kijken

Kom op dinsdagavond vanaf 20.00 uur of donderdagochtend vanaf 9.00 uur een balletje slaan! Direct lid worden is niet nodig. De eerste keren kan er gratis meegespeeld worden. Nog geen batje? Ook geen probleem, bij Smash kan een batje geleend worden. Natuurlijk kan je ook een keer op een andere avond of op zaterdag komen kijken.