Goed nieuws: we mogen weer gaan tafeltennissen! Wel nog met een aantal aanvullende maatregelen, maar gelukkig kunnen we weer ‘aan de slag’.

Vanaf zaterdag 15 januari is het weer mogelijk te tafeltennissen. Alle trainingen en speelochtenden en – avonden kunnen weer van start. Wel zijn de volgende maatregelen van toepassing:

• QR code is verplicht voor iedereen vanaf 18 jaar en ouder: toegang is ook mogelijk met testen voor toegang
  • Wanneer niet wordt gespeeld is 1,5 meter afstand en een mondkapje de norm: we wijzen iedereen op zijn eigen verantwoordelijkheid en de vereniging kan niet worden aangesproken op de naleving van deze maatregelen
  • Het is nog niet toegestaan om te spelen tegen andere verenigingen
  • Publiek is niet toegestaan
  • De douches en toiletten zijn gewoon open

Veilig sporten

De QR code kan worden gecontroleerd van iedereen die in de sportaccommodatie aanwezig is. Zorg dat je de QR code altijd bij je hebt. Daarnaast hebben we nu te maken met een zeer besmettelijke versie van het Corona virus. Heb je klachten, blijf dan thuis! En hanteer de regels als je in aanraking bent geweest met iemand die positief is getest. Dit zorgt ervoor dat we met elkaar weer veilig kunnen gaan spelen en we beperken daarmee het aantal besmettingen via onze vereniging.