Ook dit jaar heeft tafeltennisvereniging Smash meegedaan aan Rabo ClubSupport! Dit jaar hebben we € 511,45 ontvangen. Vrijdag 12 november werd het bedrag bekendgemaakt in de kantine van Smash.

Vanuit de Rabobank was het Chantal van Dijk die de bokaal overhandigde aan de voorzitter van Smash, Kees Kouwenhoven. Op die bokaal is het bedrag te lezen dat Smash ontvangt. Dit jaar mogen we € 511,45 ontvangen. Dit bedrag ontvangen we vanwege alle stemmen die op TTV Smash zijn uitgebracht. Bedankt voor jullie stemmen.

Bestemming donatie #raboclubsupport

Vorig jaar is de verouderde kantine onder handen genomen en deze ziet er nu weer modern en sfeervol uit. Dit jaar is de vloer van de Rinus Nederpelzaal opgeknapt en is de verlichting vervangen door led verlichting. Graag zouden we ook de inrichting van de kantine aanpakken, maar daarvoor ontbreken nog de middelen. Door de coronacrisis zijn de kantine inkomsten een lange periode weggevallen. Het bedrag dat we ontvangen van Rabo ClubSupport krijgt dus een mooie bestemming.

Mooi bedrag vanuit Rabo ClubSupport