Op 2 november heeft de regering nieuwe maatregelen bekend gemaakt in verband met het stijgende aantal Coronabesmettingen. Deze maatregelen hebben ook effect op de binnensporten waaronder tafeltennis. Gelukkig kunnen we wel blijven tafeltennissen, maar dat kan alleen met het coronatoegangsbewijs.

Dit heeft tot gevolg dat vanaf 6 november iedereen boven de 18 jaar in onze sportaccommodatie (dus zowel in de kantine als in de sportzaal) een geldige QR code moet kunnen laten zien. Als je geen QR bewijs hebt, is het helaas niet mogelijk om te tafeltennissen of in de kantine te verblijven. We realiseren ons zeer dat het voor leden zonder vaccinatie of herstelbewijs alleen nog mogelijk wordt om na een negatieve test via Testen voor Toegang (www.testenvoortoegang.org) te komen tafeltennissen. Mocht dit tot problemen leiden, laat dit even weten bij het bestuur zodat we eventuele gevolgen voor bijvoorbeeld competitie kunnen bespreken.

QR bewijs en geldig legitimatiebewijs

Sporters en bezoekers zullen altijd het QR bewijs en een geldig legitimatiebewijs bij zich moeten hebben, zodat bij controle kan worden vastgesteld dat iedereen aanwezig in de sportaccommodatie aan de regels voldoet.

Het bestuur vindt het belangrijk om zich als vereniging te houden aan de regelgeving van de overheid en adviezen van de NTTB en gemeente en tegelijkertijd te kunnen blijven sporten. We vertrouwen hierbij op de medewerking van onze leden en hopen dat we kunnen blijven genieten van onze tafeltennissport; hopelijk binnenkort weer met minder maatregelen.