Afgelopen vrijdag 26 november heeft de regering wederom de maatregelen inzake Corona verder aangescherpt. Helaas ook met gevolgen voor de sport en ook onze vereniging.

Vanaf zondag 28 november is het niet meer toegestaan om na 17.00 uur in onze zaal te sporten / tafeltennissen. Dat betekent dat alle avondactiviteiten met ingang van vandaag komen te vervallen.

Wat is nog wel mogelijk

De jeugdtraining van dinsdagavond zal vanaf nu worden gegeven van 16.00 – 17.00 uur. De jeugdtraining op donderdagavond komt te vervallen. De jeugdtraining op zaterdagochtend gaat ook gewoon door.

Daarnaast kan ook de donderdagochtend voor recreantleden gewoon blijven doorgaan.

Bij Smash geldige QR code

Voor de volledigheid vermelden wij nog dat de maatregelen van 2 november nog steeds van toepassing zijn. Dat betekent dat iedereen boven de 18 jaar in onze sportaccommodatie (dus zowel in de kantine als in de sportzaal) een geldige QR code moet kunnen laten zien. Als je geen QR bewijs hebt, is het helaas niet mogelijk om te tafeltennissen of in de kantine te verblijven. Een geldige QR code wordt afgegeven na vaccinatie of na een negatieve test via Testen voor Toegang (www.testenvoortoegang.org). Sporters zullen altijd het QR bewijs en een geldig legitimatiebewijs bij zich moeten hebben, zodat bij controle kan worden vastgesteld dat iedereen aanwezig in de sportaccommodatie aan de regels voldoet.