Rabobank Westland stelt jaarlijks een groot bedrag beschikbaar voor financiële ondersteuning van verenigingen en stichtingen in het Westland.  Iedereen die lid is van de Rabobank Westland kan stemmen uitbrengen op zijn of haar favoriete vereniging en iedere stem is geld waard.  Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe meer geld zij ontvangen uit de clubkas van de Rabobank!

Stem op Smash

Ook tafeltennisvereniging Smash uit Monster doet dit jaar natuurlijk weer aan deze actie mee! Omdat wij als vereniging heel goed wat extra geld kunnen gebruiken in deze financieel moeilijke tijd. We hopen dat zoveel mogelijk mensen op ons stemmen. Elk lid krijgt vijf stemmen, waarvan je er maximaal twee op dezelfde vereniging kan uitbrengen.

Lid worden van Rabobank

Lid worden van de Rabobank is helemaal gratis en heeft verder geen verplichtingen en ieder gezinslid met een bankrekening kan apart lid worden. Ga hiervoor naar https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/ en meld je aan als lid.

Hoe stemmen?

Stemmen kan van 5 t/m 25 oktober door in te loggen in de app of op de website van De Rabobank en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport. En denk misschien eens aan vrienden, buren, familie, op school, je werk, kennissen, vage kennissen…. en ga zo maar door. Elke stem is er één!

Wij bedanken je alvast als je ons een stem gunt die voor ons geld waard is.

Meer informatie over Rabo ClubSupport