Zaterdag 23 oktober zijn oud-leden welkom bij tafeltennisvereniging Smash om het 65-jarig bestaan te vieren. Ontmoet huidige leden van Smash, maar natuurlijk ook andere oud-leden en haal herinnering op.

Dubbeltoernooi lid en oud-lid

In de ochtend vieren de jeugdleden van Smash de verjaardag van Smash. ’s Middag is er een dubbeltoernooi voor de senioren, waarbij het de bedoeling is dat een lid en een oud-lid een dubbelkoppel vormen. Vanaf 14.00 uur zijn de seniorleden en oud-leden van harte welkom.

Het dubbeltoernooi zal om 15.00 uur aanvangen, zorg echter dat je uiterlijk 14.30 uur aanwezig bent.

Inschrijven voor dubbeltoernooi en/of eten

Na het dubbeltoernooi volgt een maaltijd van onze plaatselijke Chinees. Hiervoor wordt een bijdrage van 5 euro per persoon gevraagd. Wil je mee eten? Laat dit dan uiterlijk woensdag 20 oktober weten aan Kelvin via  wss.smash@gmail.com. Ook het Inschrijven voor het dubbeltoernooi doe je via wss.smash@gmail.com.

’s Avonds bijkletsen en/of een balletje slaan

’s Avonds na het eten hopen we veel oud-leden te ontmoeten in de Rinus Nederpelzaal. Iedereen kan vrij inlopen. Je kan dan zelfs meedoen aan een hardbat- en/of darttoernooi. Natuurlijk hoef je niet deel te nemen aan een toernooi. Het is ook mogelijk om vrij een balletje te slaan of bij te kletsen.

Coronabeleid

Ben jij een oud-lid? Kom dan ’s avond langs in de Rinus Nederpelzaal aan de Jan Steenstraat. Het coronabeleid wordt gehanteerd, dus een vaccinatiebewijs of testbewijs zal nodig zijn.