Het bestuur van tafeltennisvereniging Smash werkt aan een beleidsplan voor de komende jaren. Een belangrijk element hierin is het uiteenzetten van een visie voor de club. Hierin bespreken we waar Smash voor staat en welke nastrevenswaardige doelen we willen bereiken de komende jaren. Concreet vormt dit de basis van ons beleidsplan voor de komende jaren.

Het bestuur wil graag nagaan bij de leden van Smash wat hun input is bij het formuleren van een visie. Daarom vragen we je de enquête in te vullen.

Geen mail ontvangen?

De leden van Smash hebben een e-mail ontvangen waarin een link naar de enquête is opgenomen. Ben jij lid van Smash en heb je geen e-mail ‘Enquête Smash 2021’ ontvangen? Neem dan contact op met de secretaris van Smash.