Zaterdag 5 december deden 14  jeugdleden van Smash mee aan het sinterklaastoernooi. Ze lieten zien hoeveel tafeltennisplezier ze uit de verschillende spelletjes konden halen. De hoeveelheid verdiende kruidnootjes bepaalde het winnende team.

Mega-tafeltennis spelletjes

De teams, die uit 2 of 3 jeugdleden bestonden, speelden verschillende spelletjes. Spelletjes zoals:

• Het boter, kaas en eieren spel.
  • Lig/zit tafeltennis.
  • Mega-tafeltennis met een hele grote bal.
  • Het kasteelspel.
  • Grote batjes.
  • Het hooghoudspel.

Cos Nowé, Nico van Zwet en Edwin Bol zorgden voor de begeleiding bij de verschillende spelletjes. In elke ronde konden kruidnootjes verdiend worden. De deskundige juryleden bepaalden hoeveel dat er waren.

Prijs voor alle deelnemers

Het team dat uiteindelijk de meeste kruidnootjes wist te scoren was het winnende team. Zij mochten als eerste een prijs uitzoeken. Er waren voldoende prijzen aanwezig. Dus alle deelnemers konden een prijs uitzoeken. Ook Nico ging niet met lege handen naar huis. Hij werd in het zonnetje gezet met een gedicht en cadeau. Iedereen ging tevreden naar huis. Het Sinterklaastoernooi bij Smash was een mooi tafeltennisfeest.

Sinterklaastoernooi bij Smash 2020
Uitzoeken van een prijs