Ook dit jaar doet tafeltennisvereniging Smash mee aan Rabo ClubSupport! Vanaf 5 oktober t/m 25 oktober is het mogelijk om je stem uit te brengen op TTV Smash in Monster. Elke stem is geld waard.

Leden van Rabobank Westland kunnen vanaf vandaag t/m 25 oktober hun stem uitbrengen op de deelnemers die zij een warm hart toe dragen. Hoe meer stemmen er op een club uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt. Dit jaar stemmen leden van de Rabobank voor het eerst via de Rabo App en Rabo Online Bankieren.

Twee stemmen per klant

Rabobank Westland stort elk jaar een bedrag in de pot van Rabo ClubSupport. Zo steunt Rabobank Westland verenigingen en stichtingen in het Westland. Ook t.t.v Smash doet dit jaar natuurlijk weer aan deze actie mee! Omdat wij als vereniging de bijdrage van de Rabobank heel goed kunnen gebruiken hopen we dat zoveel mogelijk mensen op ons stemmen. Elk lid krijgt vijf stemmen, waarvan je er maximaal twee op dezelfde vereniging kan uitbrengen. We rekenen op 2 stemmen op Smash!

Hoe kunt u stemmen?

Door in te loggen op de Rabobank app of via de Rabobank website klikt u vervolgens op “ zelf regelen” en vervolgens via “ mijn lidmaatschap” kunt u stemmen op onze vereniging.

Wij bedanken u alvast als u ons een stem gunt die voor ons geld waard is.