Ben je op zoek naar een leuke, gezonde en sportieve activiteit? Zoek niet verder! Tafeltennisvereniging Smash in Monster heet jou van harte welkom om de wereld van tafeltennis te verkennen, ongeacht je leeftijd of speelniveau.

Kind of volwassen – iedereen is welkom!

Of je nu een enthousiaste beginner bent of een doorgewinterde professional, bij Smash zorgen we voor een gezellige en inclusieve sfeer waarin iedereen zich thuis voelt. Onze trainers/begeleiders staan klaar om je de fijne kneepjes van het spel te leren en je vaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Bij Smash Monster gaat het niet alleen om competitie, maar ook om gezelligheid. Maak nieuwe vrienden en geniet van de positieve sfeer die onze vereniging kenmerkt.

Wanneer zijn we open

Schuif gezellig aan bij onze trainingssessies en ontdek of tafeltennis iets voor jou is. Je bent van harte welkom op dinsdagavond vanaf 20.00 uur of donderdagochtend vanaf 9.00 uur. Kinderen zijn welkom op dinsdag vanaf 18.30 uur en zaterdag vanaf 10.30 uur.