Het eerste jeugdteam van tafeltennisvereniging Smash speelt dit seizoen in 5e klasse. Het is voor het eerst dat de vier spelers van dit team samen uitkomen in de competitie. Drie spelers hebben nooit eerder deelgenomen aan een tafeltenniscompetitie. Alleen Luca Simonis heeft enige ervaring met competitiespelen opgedaan in 2020.

Hattrick voor Danny

Pausha Ogunmwonyi, Luca Simonis, Jeffrey Kroon en Danny van Oosten zijn de spelers van het eerste jeugdteam van tafeltennisvereniging Smash. Zaterdag 27 januari was hun eerste wedstijd. Wel fijn om die thuis in de Rinus Nederpelzaal in Monster te spelen. Ze namen het op tegen team 1 van TaLaNi uit Nieuwpoort. De punten werden netjes verdeeld met een eindstand van 5-5. Het was een spannende middag met mooie wedstrijden. Luca en ook Pausha speelden bijvoorbeeld beiden een wedstrijd die pas in de vijfde game beslist kon worden. Helaas in beide gevallen in hun nadeel. Voor Danny bleek het een topmiddag te zijn. Al zijn wedstrijden wist hij te winnen, een hattrick voor hem dus.

Overwinning in Delft

Zaterdag 10 februari stond de tweede wedstrijd op het programma. Ditmaal in Delft tegen DHC 2. Wederom een succesvolle competitiewedstrijd voor Danny. Hij haalde, net zoals zijn teamgenoot Jeffrey 3 punten binnen. Met een 2-8 winst keerden ze terug naar Monster.

Ranglijst aanvoerder

Na  2 competitiewedstrijden staat team 1 van Smash voorlopig bovenaan de ranglijst met 13 punten. Daarbij moet wel vermeld worden dat 2 tegenstanders nog een wedstrijd tegoed hebben. Zaterdag 24 februari neemt het eerste jeugdteam van Smash het in eigen huis op tegen De Sprint 1 uit Brielle. Een geduchte tegenstander die eerder met 9-1 wist te winnen van TalaNi 1.