Op 10 februari organiseerde tafeltennisvereniging TOGB in Berkel en Rodenrijs een starterstoernooi. Een toernooi voor beginnende spelers en spelers die bijna competitie gaan spelen. Ook een aantal spelers van Smash uit Monster namen deel aan dit toernooi.

Op zaterdag 10 februari begonnen om 10.00 uur, in clubgebouw den Opper te Berkel en Rodenrijs, de deelnemers aan het starterstoernooi aan een warming-up. Toen iedereen warm was kon het toernooi aanvangen. Ter inspiratie was er halverwege het toernooi een onderbreking in de vorm van een demonstratie van enkele topspelers.

Van Smash namen Jochem Greving, Joost de Jong en Daan van Dam deel aan het toernooi. Ze speelden allemaal supergoed. In de categorie tot en met 12 jaar kwam Daan als winnaar uit de bus. Uitgangspunt van het toernooi was natuurlijk wel meedoen is belangrijker van dan winnen.