Op zaterdag 17 juni 2023 zal de Rinus Nederpelzaal van Smash het toneel zijn van een uitzonderlijk tafeltennistoernooi: het Top Toernooi J. van de Ende. Met een selecte groep deelnemers die alleen op uitnodiging kunnen inschrijven, belooft dit evenement een spektakel van formaat te worden. De wedstrijden gaan van start om 11.00 uur, terwijl de spannende finales naar verwachting rond 18.00 uur plaatsvinden. De toernooileiding is in handen van de organisatoren Kelvin Heemstra en Dick Voois.

24 top tafeltennissers

In de Rinus Nederpelzaal zullen tafeltennistoppers zich op maar liefst vier tafels met elkaar meten. De strijd tussen de 24 deelnemers zal plaatsvinden volgens de bekende “best of five” systeem, waarbij de spelers spelen tot 11 punten. Dit garandeert intense en adembenemende wedstrijden, waarbij elke speler tot het uiterste zal gaan om de overwinning binnen te halen.

Het prijzengeld van het toernooi is aanzienlijk, wat de concurrentie ongetwijfeld zal aanwakkeren. De winnaar gaat naar huis met maar liefst € 500,-, terwijl de tweede plaats beloond wordt met € 250,-. Voor de spelers op de derde en vierde plaats liggen respectievelijk prijzen van € 150,- en € 100,- klaar. Deze beloningen vormen een extra stimulans voor de deelnemers om hun beste spel te laten zien en een podiumplek te veroveren.

Drievoudig paralympisch kampioen Kelly van Zon

Vanuit tafeltennisvereniging Smash uit Monster zullen Dick Voois, Kelvin Heemstra, Cos Nowé, Sander Kuyvenhoven, Wim Gertenaar en John Kiele deelnemers aam het prestigieuze Top Toernooi. Een opvallende tegenstander die ze zullen tegenkomen is drievoudig paralympisch kampioen Kelly van Zon. Ook treffen zij spelers die op het hoogste niveau in de Nederlandse competitie uitkomen, eredivisiespelers zoals Emanuel Martins Ferreira, Dylan Plett en Arnoud Meijer. Het belooft een spannende en leerzame strijd te worden tussen deze getalenteerde spelers. Succes aan alle deelnemers!

Na de spannende finales zal direct de prijsuitreiking plaatsvinden, waarbij de winnaars gehuldigd zullen worden voor hun uitmuntende prestaties. Het Top Toernooi kan rekenen op de steun van diverse sponsors, waaronder J. van den Ende, Glas- en schildersbedrijf en KRIJN fashionede by Krijn.

Kom langs en laat je verrassen door ongekende vaardigheden

Voor iedereen die van tafeltennis houdt of geïnteresseerd is in topsport, is de Rinus Nederpelzaal op 17 juni dé plek om te zijn. Kom langs en laat je verrassen door de ongekende vaardigheden en de intense rivaliteit van de deelnemers. Het belooft een dag vol spannende wedstrijden en sportieve hoogstandjes te worden. De Rinus Nederpelzaal is gevestigd aan de Jan Steenstraat 2 in Monster. Mis deze unieke kans niet en wees getuige van het Top Toernooi.