Half september ging de najaarscompetitie tafeltennis van start voor de 10 teams van Smash uit Monster. De meeste teams hebben inmiddels alweer 2 wedstrijden achter de rug.

Zo ook het eerste team van Smash uitkomende in de landelijke derde divisie. De eerste wedstrijd werd overtuigend gewonnen met 8-2 van Rijnsoever 1 uit Katwijk. Sander Kuyvenhoven scoorde de maximale 3 punten, Wouter Schoeber zorgde voor 2 punten en Cos Nowé wist ook 2 wedstrijden in zijn voordeel te beslissen. Het dubbel Wouter/Sander werd een spannende wedstrijd. In 5 games (10-12, 12-10, 5-11, 11-8 en 11-9 werd de wedstrijd in het voordeel van de Smashers besloten.

De tweede wedstrijd vond 24 september plaats in Leidschendam tegen VVV 1. De punten werden gelijkwaardig verdeeld en resulteerde dus in een eindstand van 5-5. Cos Nowé en Sander Kuyvenhoven elk 2 winstpartijen en Kelvin Heemstra zette 1 winstpartij op zijn naam. Ook dit keer was de dubbelwedstrijd, nu met Sander en Kelvin, een spanende partij. Er waren weer 5 games nodig om deze te beslissen. Dit keer echter in het nadeel van Smash.
Het resultaat na 2 wedstrijden is dat Smash (m) 1 voorlopig de koppositie, met 13 punten, deelt met Belcrum 1 uit Breda.

Moeizame start voor duo 1

Team 1 van de duo speelt in de ereklasse en heeft een moeizame start. De eerste wedstrijd werd met 4-1 verloren in Zwijndrecht en ook de tweede wedstrijd werd niet gewonnen. Salamanders uit Wateringen won met 2-3. De competitie is echter nog jong, er kan dus nog van alles gebeuren.

Team 6 aan kop

Het team dat geen moeizame start had is team 6. Dit team, uitkomende in de vierde klasse won de eerste wedstrijd in Zoetermeer met 1-4 van De Boer Taverzo 6. Anton Hendriks won zijn beide enkelwedstrijden en invaller Ton Zuidgeest besliste een enkelwedstrijd in zijn voordeel. Het dubbel Anton/Ton was heel succesvol. Er waren maar 3 van de 5 games nodig om die in het voordeel van Smash te beslissen. Bij de tweede wedstrijd van het seizoen was geen invaller nodig. Naast Anton Hendriks nam ook Trudy van Dijk het dit keer op tegen DVC 1 uit Delft. Ook dit keer wist Anton alles te winnen. Trudy won 1 wedstrijd en ook het dubbel werd in het voordeel van de Smashers afgesloten. Weer een 4-1 overwinnen. Daarmee gaat Smash 6 aan de leiding in de vierde klasse.