Op 29 oktober is Albert van Ark overleden. Albert is de afgelopen 6 jaar lid geweest van onze vereniging.

We hebben Albert leren kennen als een enthousiast recreantlid bij wie de gezelligheid een belangrijk onderdeel was van de tafeltennissport. Samen met een aantal andere leden heeft Albert aan de basis gestaan van een nieuwe recreantengroep die inmiddels bestaat uit een goed bezette dinsdagavond groep en een donderdagochtend groep.

Albert was al een bekende voor een aantal leden toen hij in 2016 lid werd van onze vereniging. Zoon Pieter en dochter Esther hebben jarenlang bij de jeugd gespeeld en ook in die periode was Albert regelmatig bij Smash te vinden.

Helaas was Albert de laatste jaren niet meer in staat regelmatig te komen spelen, maar bleef hij trouw lid van onze vereniging. En hij was jarenlang het sleuteladres voor onze vereniging. Albert is 73 jaar geworden. We wensen Marry, Pieter, Esther en de hele familie heel veel sterkte met dit verlies.