Zaterdag 2 oktober speelde het eerste team van Smash, thuis in de Rinus Nederpelzaal, hun derde competitiewedstrijd van het seizoen. Met veel publiek pakten ze de leiding in de competitie.

Mooi tafeltennis voor toeschouwers

Voor deze alweer derde competitiewedstrijd van het seizoen nam Smash 1 het in de landelijke 3e divisie op tegen Victory ’55 1 uit Volendam. Het aantal toeschouwers was wat meer dan normaalgesproken. Na afloop van de competitiewedstrijd vond namelijk de aftrap van de jubileumactiviteiten vanwege het 65-jarig jubileum van Smash plaats. Wie weten komen velen van hen vaker het eerste team aanmoedigen. Ron Vollebregt, Kelvin Heemstra en Cos Nowé stelden het publiek namelijk niet teleur. Ze lieten mooi tafeltennis zien en zorgen ook nog eens voor een 8-2 overwinning. Cos en Ron wonnen tweemaal en Kelvin zorgde voor een maximale score van 3 punten. Ook het dubbel Kelvin/Cos was succesvol.

Smash 1, waarin dit seizoen ook Sander Kuyvenhoven en Dick Voois al voor punten zorgden, staat inmiddels na drie wedstrijden bovenaan in de ranglijst.