Vanaf 16 januari is het mogelijk om bij tafeltennisvereniging Smash iedere week op donderdagochtend, vanaf 9.00 uur recreatief te tafeltennissen.

Tafeltennis geschikt voor iedereen

Tafeltennis is makkelijk te leren en kan op ieder niveau worden gespeeld. Een goede conditie is niet perse noodzakelijk, maar helpt natuurlijk wel! Iedereen van jong tot oud is van harte welkom. Bij tafeltennisvereniging Smash zien we dat ook terug in het ledenbestand: van 5 tot 73 jaar. Alle leeftijden zijn vertegenwoordigd.

Iedereen van jong tot oud is van harte welkom op donderdagochtend. Met pensioen en op zoek naar wat extra beweging en een nieuwe uitdaging? Of is naast een parttime baan en de huishoudelijke klussen wat extra ontspanning wel noodzakelijk?

Nu ook op donderdagochtend tafeltennissen bij Smash

Op donderdagochtend tafeltennissen is bedoeld voor iedereen die op recreatief niveau lekker in beweging wil zijn in een gezellige omgeving. Vanaf 9.00 uur is iedereen van harte welkom aan de Jan Steenstraat 2 (naast de tennisbanen) in Monster. Ga de uitdaging aan en kom geheel vrijblijvend een aantal keer gezellig tafeltennissen om te ontdekken hoe leuk de sport is om zelf te doen en om lekker in beweging te zijn. Tussendoor is er natuurlijk tijd voor een kopje koffie of thee in onze eigen kantine.

Nieuwsgierig geworden maar geen tijd overdag: op dinsdagavond spelen de recreanten van onze vereniging vanaf 20.00 uur. Ook dan bent u natuurlijk van harte welkom om een aantal keer vrijblijvend mee te doen.

We zien u graag op donderdagochtend of een van onze andere tafeltennisavonden!

Lid worden

Zoals gezegd is het bij Smash een goed gebruik om belangstellenden een aantal malen te verwelkomen zonder verplichtingen. Mocht u na enige tijd besluiten dat tafeltennis inderdaad iets voor u is en lid willen worden, dan geldt er voor recreatief spelende leden een gereduceerd bedrag aan contributie: 74 euro voor het seizoen 2019/2020. Daarvoor kunt u komen spelen zo vaak als u wilt en meedoen aan alle activiteiten die door onze vereniging worden georganiseerd. Alleen voor het meedoen aan de wedstrijden in competitieverband wordt een hogere contributie gerekend.