Tafeltennis is zo’n sport die geschikt is voor alle leeftijden. Het is snel, slim en sportief.

Tafeltennissen kan iedereen en is dan ook een sport voor jong en oud! Dat bewijst ook onze vereniging met leden in de leeftijd van 6 – 74 jaar! Van spelenderwijs leren tafeltennissen voor de jeugd naar competitie spelen op je eigen niveau tot aan recreatief / gezellig een balletje slaan op donderdagochtend: alles is mogelijk bij onze tafeltennisvereniging in Monster. Onze vereniging maakt gebruik van een eigen sportzaal en beschikt over een gezellige kantine. Tijdens de lockdown vanwege de coronapandemie is de kantine van Smash opgeknapt, is de vloer in de zaal gerenoveerd en is er ledverlichting aangebracht. Optimale condities dus om goed te kunnen tafeltennissen en te genieten van de gezellige sfeer op de vereniging.

Binnenkort start voor een deel van de leden van Smash de competitie weer. Vanwege de coronamaatregelen was het lange tijd niet mogelijk om competitie te spelen, maar binnenkort mogen de Smashers weer aantreden in de competitie. De meeste teams komen uit in de competitie afdeling West van de Nederlandse Tafeltennisbond. Het eerste team van Smash speelt in de derde divisie (landelijk) en het tweede team speelt in de hoofdklasse. Om op hoog niveau te kunnen tafeltennissen zijn verschillende vaardigheden vereist zoals: techniek, conditie en tactiek. Vaardigheden die je bij Smash kunt leren!

Maar naast competitiespelen en trainen, is er ook volop gelegenheid om recreatief te tafeltennissen.

Recreatief tafeltennissen

Iedereen die op recreatief niveau lekker in beweging wil zijn in een gezellige omgeving is bij Smash van harte welkom op dinsdagavond (vanaf 20.00 uur) en/of donderdagochtend (9.00 – 11.30 uur). Op dinsdagavond is er een gediplomeerd trainer aanwezig die je van de nodige tips kan voorzien. Ook op donderdagochtend word je niet aan je lot overgelaten, dan staan er altijd enkele leden klaar die graag een balletje met je willen slaan.

Kinderen

Kinderen zijn natuurlijk ook van harte welkom bij Smash. Momenteel hebben wel een leuke, getalenteerde groep jeugdspelers bij Smash rondlopen. Er is echter nog voldoende ruimte voor nieuwe leden. Heb je interesse kom dan eens kijken en speel direct mee op de trainingsavond. Bijvoorbeeld op dinsdag vanaf 18.30 uur. Direct lid worden is niet nodig. Nog geen batje? Ook geen probleem, bij Smash kan een batje geleend worden.

Vier keer gratis

Voor het geld hoef je het niet te laten. Tafeltennis is een relatief voordelige sport. Bovendien is het recreantentafeltennis voor nieuwe deelnemers de eerste vier keer gratis. Als de kennismaking na die vier keer goed bevalt bestaat de mogelijkheid om lid te worden.