Op zaterdagochtend 20 januari om 10:00 uur verzamelden de jonge talenten van Smash zich voor de clubkampioenschappen. Wie zou de nieuwe clubkampioen worden? Met een deelnemersveld van totaal 9 kinderen zou het een geslaagde dag worden. Nadat iedereen was ingespeeld en de zenuwen van zich af hadden gespeeld, werd het tijd voor de uitleg van de clubkampioenschappen. Na de uitleg werden de poules bekend gemaakt en kon de dag beginnen met de eerste wedstrijden!

Joost de Jong beste in poule B

Uiteindelijk heeft de organisatie besloten om 2 poules te maken zodat iedereen kans had om op zijn niveau de nieuwe clubkampioen te worden. Poule B was een 4- kamp met Fien, Dylan, Lucas en Joost. We hebben leuke en spannende wedstrijden gezien, waarbij niemand zich zomaar gewonnen wilde geven. Na alle wedstrijden was het duidelijk dat Joost de clubkampioen is geworden in de B met 3 winstpartijen! Op de tweede plek is Lucas geëindigd, op plek 3 Dylan en Fien is vierde geworden.

Jeffrey Kroon kampioen poule A

Poule A was een 5-kamp met Jochem, Pausha, Danny, Jeffrey en Luca. In deze poule ging het erg gelijk op, het was van te voren niet te zeggen wie er met de meeste overwinningen vandoor zou gaan. Uiteindelijk heeft Jeffrey al zijn partijen gewonnen waardoor hij de nieuwe clubkampioen is in de A. De beslissende wedstrijd tegen Danny was bepalend hiervoor, Jeffrey heeft deze wedstrijd met een uitslag van 3-2 binnen kunnen halen ondanks dat hij tegen een achterstand heeft moeten aankijken van 0-2 in sets (9-11, 6-11, 11-7, 12-10 en 11-9). Op de 2e plek is geëindigd Luca, 3e werd Danny, 4e werd Jochem en 5e is Pausha geworden.

Nadat alle wedstrijden zijn gespeeld was het tijd voor de prijsuitreiking. Smash heeft gezorgd voor de trofeeën voor de winnaars deze dag. Om de dag af te sluiten hebben we met z’n allen lekker patat en een snack gegeten. Volgende keer doen we wat gezonders?

Wij als organisatie willen jullie bedanken voor het meedoen en tot snel bij de volgende activiteit!