Zit jij in groep 5, 6, 7 of 8 van een basisschool uit Monster of Poeldijk? Doe dan mee aan het Kinder Tafeltennisfeest. Kom ook in de kerstvakantie, op woensdag 4 januari 2023, tafeltennissen bij tafeltennisvereniging Smash in Monster?

Je speelt deze dag veel wedstrijdjes. We maken er een gezellige dag van en natuurlijk zijn er mooie prijzen te winnen!

Wanneer:Woensdag 4 januari 2023
Tijden:12.30 uur: zaal open
13.00 uur: Start tafeltennistoernooi
16.00 uur: Prijsuitreiking
Waar:Tafeltennisvereniging Smash | Rinus Nederpelzaal | Jan Steenstraat 2 | Monster

Gratis trainingen

Deelname aan het Kindertafeltennisfeest is gratis en geheel vrijblijvend. Vind jij tafeltennis een leuke sport en wil je meer dan alleen deelnemen aan het tafeltennistoernooi? Vanaf dinsdag 10 januari 2023 mag je 4 dinsdagen van 18.30 – 19.30 uur gratis komen trainen. Je kan dan onder begeleiding van een gediplomeerd trainer verder kennis maken met de tafeltennissport.