Eindelijk is het dan zover. Vanaf dinsdag 14 juli is onze sportzaal weer open en kan er weer getafeltennist worden! Er zijn wel een aantal regels waar je rekening mee moeten houden.

Enkele belangrijke regels zijn:

• Houd 1,5 meter afstand
  • Gebruik desinfectiemiddel bij binnenkomst
  • Ramen en duren in kleedkamers en zaal worden voor aanvang van het sporten geopend
  • Maximaal 4 tafels (8 spelers)
  • Tafels regelmatig desinfecteren
  • Niet dubbelen
  • Speel je niet, dan ben je in de kantine. Maximaal 14 personen in de kantine
  • Volg de looproutes

Lees voordat je een bezoek aan Smash brengt alle regels even door in het Corona protocol van tafeltennisvereniging Smash (M).

Vanaf 14 juli kan je weer komen sporten op de volgende dagen:

• Dinsdagavond 18.30 – 19.30 uur | Jeugd (beginners) onder begeleiding van Nico
  • Dinsdagavond vanaf 20.00 uur | Recreanten
  • Woensdagavond 19.00 – 20.00 uur | Vrij spelen jeugd
  • Woensdagavond vanaf 20.00 uur | Vrij spelen senioren
  • Donderdagochtend 9.00 – 12.00 uur | Recreanten
  • Zaterdag 11.00 – 12.00 | Training beginnende jeugd

Gezondheid staat voorop

Je wil natuurlijk gezond blijven. Ook wil je dat je sportmaten gezond blijven. Daarom verzoeken we iedereen zich aan deze richtlijnen te houden. We kunnen dan weer veilig samen onze sport beoefenen en daarbij het risico op besmettingen zo klein mogelijk houden. Het zal best even wennen zijn, maar eenieders gezondheid staat natuurlijk voorop.

Verbouwing kantine

De verbouwing van de kantine is voor een groot deel afgerond. De laatste punten moeten nog worden afgewerkt, maar de vernieuwde kantine kunnen we weer gebruiken. Een hele andere uitstraling en alles weer fris opgeknapt.

Protocollen vanuit NOC-NSF en NTTB

Er zijn heel wat stappen doorlopen om tot dit corona protocol van onze tafeltennisvereniging te komen. Zo zijn NOC-NSF en de NTTB met protocollen gekomen, maar is er ook overleg met de gemeente geweest. Wil je meer weten over die protocollen? Download hieronder de protocollen.