Het kabinet heeft op advies van het RIVM aanvullende maatregelen genomen in de aanpak van het coronavirus – COVID-19. Een van de maatregelen is dat sportclubs in Nederland tot en met 28 april de deuren sluiten. Tafeltennisvereniging Smash is daar geen uitzondering op.

Geen competitie

Naar aanleiding van de aanvullende maatregelen van de regering is door de tafeltennisbond besloten dat de voorjaarscompetitie per direct wordt beëindigd en dus niet zal worden uitgespeeld.

Smash is gesloten

Aangezien alle sportclubs dicht moeten is het ook niet meer mogelijk om te trainen, vrij te spelen, overleggen of te vergaderingen bij Smash. Tot en met 28 april is Smash in Monster gesloten.

Als bestuur van Smash zien wij het belang van de genomen maatregelen, maar is het sportief gezien natuurlijk ontzettend jammer dat het tafeltennisjaar zo gaat eindigen. Maar de gezondheid staat voorop en we hopen dat iedereen deze crisis in goede gezondheid doorkomt.