Beginnende spelers krijgen training op dinsdag (18.30 – 19.30 uur) en zaterdag (10.30 – 11.30 uur)

Zaterdag wordt er competitie gespeeld vanaf 12.30 uur. Bij het spelen van competitie vragen we aan de ouders of ze bereid zijn om een aantal keer per jaar het vervoer voor de uitwedstrijden te verzorgen.

Jeugdcommissie

Tafeltennisvereniging Smash heeft een actief bestuur en een enthousiaste jeugdcommissie. Deze jeugdcommissie organiseert naast de training en de competitie een groot aantal activiteiten.

Enkele jaarlijks terugkerende evenementen:

• Vriendschappelijke wedstrijden
  • Ouder-jeugd toernooi
  • Clubkampioenschappen
  • Junioren-senioren toernooi
  • Toernooien georganiseerd door de Tafeltennisbond
  • Aan het einde van het seizoen een afsluitingsdag

Interesse? Kom eens kijken

Kinderen (jeugd) kunnen komen kijken op de trainingsavond. Bijvoorbeeld op dinsdag vanaf 18.30 uur. Direct lid worden is niet nodig. De eerste keren kan er gratis meegespeeld worden. Nog geen batje? Ook geen probleem, bij Smash kan een batje geleend worden. Natuurlijk kan je ook een keer op een andere avond of op zaterdag komen kijken.